ememkablog rowerowy

informacje

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(55)

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy ememka.bikestats.pl

linki

Wpisy archiwalne w kategorii

Do pracy

Dystans całkowity:15137.15 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:882:47
Średnia prędkość:17.08 km/h
Maksymalna prędkość:52.00 km/h
Suma podjazdów:1897 m
Suma kalorii:615 kcal
Liczba aktywności:1238
Średnio na aktywność:12.24 km i 0h 42m
Więcej statystyk

Do i z pracy

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 Kategoria Do pracy
Km: 10.30 Km teren: 0.00 Czas: 00:32 km/h: 19.31
Pr. maks.: 29.20 Temperatura: 8.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca. Po nierowerowym weekendzie jakos tak powli i opornie czlowiek sie rozkreca. Po pracy wstapilam do Aldiego i kupilam taki turystyczny worek wodoodporny - w Szkocji rzecz bardzo przydatna;) Poza tym caky czas schdzi mi opwietrze z przedniego kola, tak delikatniem, powolutku i subtelnie, ale trzeba dopompowywac, chyba w koncu musze wymienic te detke;)
A w ogole to u mnie tez pogoda sie zepsula, pochmurno, chlodno i wiatr ze wschodu!

Być sprytnym i jechać z wiatrem;)

Piątek, 30 marca 2012 Kategoria Do pracy, Okolice Edi, Samotnie
Km: 65.50 Km teren: 0.00 Czas: 03:26 km/h: 19.08
Pr. maks.: 44.00 Temperatura: 15.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: 220m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
W piatek tradycyjnie skonczylam prace o 14 i postanowilam, korzystajac z pieknej, slonecznej pogody, pojechac na dluzsza wycieczke. Poniewaz wialo dosc mocno z zachodu, a ja nie mialam ochoty na walke z tym wiatrem, zdecydowalam pojechac kilka stacji pociagiem na zachod i wracac do Edynburga z wiatrem. Tak tez zrobilam, podjechalam na pobliska stacje, niestety na pociag musialam troche poczekac, poniewaz jeden zostal odwolany z przyczyn technicznych, kolejny byl za to mocno zatloczony, ale udalo mi sie do niego wcisnac. Dojechalam do miasteczka Falkirk. Nie jest ono zbyt urokliwe, raczej przemyslowe, mnostow tu roznego rodzaju hurtowni, magazynow, zakladow itp. Ciekawostka okolicy jest polaczenie dwóch kanalow, łączących zatokę Clyde i Forth. Przejechalam sie fragmentem, sciezki prowadzacej wzdluz kanalu glasgowickiego.

Kanał Clyde - Forth © ememka


Pozniej musialam nieco pokombinowac, bo jechałam złą stroną kanału, wlazłam więc na jego zbocze, a następnie przeskoczyc przez barierke na dosc ruchliwej drodze. Na szczescie wzdłuz wiodl szeroki chodnik/sciezki rowerowa, po ktorych jedzie sie zdecydowanie przyjemniej i bezpieczniej. Bo na ruchliwej drodze nigdy nie wiadomo czy ktorys kierowca nie wjedzie mi w cztery litery. I tak kluczac po tych przemyslowo – uslugowych terenach, przejechalam pod autostrada i ruszylam w kierunku miasteczka Grangemouth. Jest to wlasciewie osada, ktora opiera sie na jednym wielkim zakladzie przemyslowym – rafinerii ropy i zakladach chemicznych przetwarzajacych ropę.

Rafineria © ememka


Obszar tego zakladu wyglada troche jak stacja kosmiczna, wszedzie rury, rurki, rureczki, kominy i inne dziwne urzadzenia. (Musze kiedys wybrac sie tam noca, moze byc ciekawie oswietlone;) ) Jechalo sie bardzo przyjemnie i nawet nie chcialo mi sie zatrzymywac na robienie zdjec – jakos nie mialam natchnienia.

Kolejnym punktem wycieczki byla miejscowosc Bo’ness, znana z niewielkiego muzeum kolei parowej. Bylam juz tam kilka razy, ale poniewaz bardzo lubie kolej, szczegolnie parowa, postanowilam tam podjechac i zobaczyc co ciekawego slychac. Bylo juz pozno i stacyjka byla zamknieta, ale zatrzymalam sie obok, aby chwile odpoczac i moglam obserwowac, jak pan najpierw szufluje wegiel do lokomotywy, a pozniej spuszcza z niej wode;)

Muzeum kolei parowej © ememka


Lokomotywa © ememka


Z tego miejsca zaczely sie schody z jazda – z poziomu morza musialam wjechac wyzej, a nie wiedziec czemu mialam strasznie slbe nogi, nie moglam sobie poradzic z najmniejszym podjazdem;/ No ale jakos pomalutku, pomalutku wturlalam sie pod gorke. Palcem po mapie wyznaczylam sobie trase jakas boczna drozka, poniewaz nie chcialam jechac glowna droga. Okazalo sie ze ta droga to taka kamienista polna dojazdowka do jakichs gospodarstw, ale poniawaz nie lubie zawracac, postanowialm jechac i zobaczyc co bedzie dalej. Po dosc nieprzyjemnym, kamienistym odcinku nagle zaczal sie asfalt, taki kilometrowy odcinek rowniutkiego gladziutkiego asfaltu, ktory skonczyl sie rownie nagle jak sie zaczal. Znow polna droga, ktora wjechalam na teren jakiegos gospodarstwa. Glupio mi tak bylo krazyc miedzy domem a obora wiec zbytnio sie nie rozgladajac pojechalam polna droga dalej, ktora nieoczekiwanie skonczyla sie na skaju pola! Zla bylam ze bede jednak musiala teraz taki kawal wracac. Wyjelam mape i patrze gdzie jestem i jak ta droga powinna prowadzic, poniewaz wg planu jest przejezdna i ma ciaglosc. Okazalo sie ze wlasciwa drozka skreca za gospodarstwem w prawo, a ja pojehcalam w lewo. Cofnelam sie, wjechalam na wlasciwy szlak, ktory doprowadzil mnie tam gdzie chcialam. Na tej drodze troche zamarudzilam i srednia, do tej pory calkiem pozadna, znacznie mi spadla, no ale co zrobic, tak to jest jak chce sie jezdzic skrotami;)

Pola i mosty © ememka


Polna droga © ememka


Dalej na szczescie byl juz tylko asfalt;)

I tak zygzakiem i zakosami jechalam wytrwale i uparcie w strone miasta. Odcinki wschod – zachod byly ok, natomiast poprzeczne polnoc-poludnie byly niezbyt przyjemne, nie dosc ze z bocznym wiatrem, to zazwyczaj pod gorke. No ale uporawszy sie z tymi kilkoma podjazdami, czekal mnie dosc dlugi odcinek na wschod. W takich awrunkach i z zachodnim wiatrem bez problemu utrzymywalam predkosc okolo 40km/h (srednia szybciutko wzrosla). W miejscowosci Kirkliston, w poblizu lotniska, zatrzymalam sie na rozdrozu zastanwiajac sie ktoredy pojechac dalej. Poniewaz pora byla jeszcze w miare wczesna, pogoda nadal ladna, a mnie sie dobrze jechalo, postanowilam nadlozyc nieco drogi i pojechac droga, ktora jeszcze nie jechalam, a ktora prowadzi nad samo lotnisko. Jak sie okazalo jest tam taki punkt gdzie ludzie przyjezdzaja samochodami i obserwuja ladujace/startujace samoloty. Ja rowniez chwile sie pogapilam i ruszylam dalej.

Lotniskowy ruch © ememka


Odlot © ememka


Droga prowadzaca wzdluz lotniska doprowadzila mnie na obrzeza miasta i dalej juz tradycyjna trasa – sciezka rowerowa do domu. Choc po drodze postanowilam zahaczyc o Lidla, aby sie odpowiednio zaopatrzyc na weekend. Dzieki temu zobaczylam ze na ulicy w poblizu dworca, polozone sa juz tory tramwajowe! Nie moglam sie oprzec i musialam je uwiecznic;)

Tory tramwajowe © ememka


Dojechalam do domu juz nieco zmeczona, ale zadowola, ze po pracy udalo mi sie zaliczyc taka wycieczke. Tereny zupelnie inne, mniej widokowe, a bardziej przemyslowe, ale musicie przyznac, ze ma to tez swoje uroki;)


Do i z pracy + gimnastyka

Czwartek, 29 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 14.40 Km teren: 0.00 Czas: 00:44 km/h: 19.64
Pr. maks.: 36.00 Temperatura: 13.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Tradycyjnie do pracy. Do domu, przebralam sie i postanowilam w koncu wybrac sie na jakis fitness czy jakkolwiek to sie nazywa:) inaczej mowiac podskoki, sklony i wyprosty:) Oj dawno sie nie ruszalam i kosci sie zastaly, lalo sie ze mnie, ale bylo fajnie:) Za tydzien powtorka:)

Do i z pracy zakosami

Środa, 28 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 13.30 Km teren: 0.00 Czas: 00:40 km/h: 19.95
Pr. maks.: 31.00 Temperatura: 17.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca. ale dzien byl tak piekny i cieply, ze mialam strazna ochote sie gdzies przejechac. Niestety musialam troche posiedziec w pracy i gdy wyszlam bylo pozno, troche sie ochlodzilo i wialo, postanowilam wiec przejechac sie tylko zakosami, powoli w strone domu. Niestety kilometrow nie wyszlo duzo, ale juz z neicierpliwoscia czekam weekendu - mzoe uda sie jakas dluzsza traske zaliczyc:)

Do i z pracy

Wtorek, 27 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 10.40 Km teren: 0.00 Czas: 00:29 km/h: 21.52
Pr. maks.: 35.00 Temperatura: 18.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca i szybciutko do domu:)
Bardzo cieplo.

Do i z pracy + Asda

Poniedziałek, 26 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 11.60 Km teren: 0.00 Czas: 00:38 km/h: 18.32
Pr. maks.: 32.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca.
Dzis mialam wyjatkowo kiepski nastroj tzw. "dol okolourodzinowy";/ i ledwo dotoczylam sie do domu, po dordze zahaczajac o sklep.

Do i z pracy

Piątek, 23 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 10.30 Km teren: 0.00 Czas: 00:36 km/h: 17.17
Pr. maks.: 36.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Praca. Mimo ze udalo mi sie wczesniej skonczyc, pojechalam prosto do domu. Pogoda byla nieciekawa - bardzo mglista, a ja bezsilna;) Ledwo dotoczylam sie do domu. A w domu wskoczylam prosto do lozka zeby sie troche powylegiwac;)

Do i z pracy + sprawunki

Czwartek, 22 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 10.20 Km teren: 0.00 Czas: 00:31 km/h: 19.74
Pr. maks.: 31.50 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Po pracy postanowilam podjechac do sklepu i poniewaz wczoraj zapomnialam o wiosnie - dzis to nadrobic - kupilam troche zoltych, wiosennych kwiatkow i mieskanie od razu inaczej wyglada;) A swoja droga musialam wygladac bardzo ciekawie z wiechciem kwiatow w bocznej kieszeni plecaka i wytlaczka kwiatow dyndajaca u kierownicy:) Taka pani wiosna na rowerze ;)
Pozdrawiam wiosennie!

Do i z pracy + Tesco

Środa, 21 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 13.20 Km teren: 0.00 Czas: 00:42 km/h: 18.86
Pr. maks.: 29.20 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Pierwszy dzien po lekkiej chorobie i nadal jeszcze nie do konca zdorwa pojechalam do pracy rowerkiem. Jechalo sie ciezko, czlowiek slaby i rozleniwiony po kilku dniach w domu. Po pracy podjechalam do Tesco po dobne zakupy. Z tego wszystkiego supelnie zapomnialam ze to pierwszy dzien wiosny:(

Do i z pracy

Piątek, 16 marca 2012 Kategoria Do pracy
Km: 10.40 Km teren: 0.00 Czas: 00:31 km/h: 20.13
Pr. maks.: 33.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca.

kategorie bloga

Moje rowery

Giant 2573 km
Revolution 6341 km
Mieszczuch 839 km

szukaj

archiwum