Praca i piątkowa przejażdżka na lotnisko - śledzenie postępów w budowie edynburskich tramwajów;)

Piątek, 18 stycznia 2013 Kategoria Do pracy, Po miescie
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Po pracy przemknęłam pod obwodnicą i już jestem na wsi, oto podmiejskie krajobrazy.

Chwila pedałowania i już jestem na lotnisku

Ale nie widoczkami dziś będę się zajmować, miało być o tramwajach. Oto pierwszy przystanek na trasie - lotnisko

Tu kawałeczek dalej, linia wygląda obiecująco, ponoć nawet jeździł już po niej tramwaj. W tle widać parking i terminal lotniska

Linia trawajowa wije się i kluczy, w tle lotnisko zdjęcie zrobione z Ingliston Park & Ride i widok w przeciwną stronę z tego samego miejsca, widać kolejny przystanek.

Niestety informacja o tramwajach jest niedostępna i tak pozostanie do połowy 2014.

Kolejny odcinek linii i następny przystanek tym razem Gogaburn (wielki kompleks bankowy RBS).

A tu tabor i zajezdnia, tramwaje tylko czekają, aż wszystkie tory zostaną ułożone.

I to by było na tyle

W okolicach cetrum handlowego Gyle - ciekwe ile będzie tu wypadków;)

Odcinek przebiegający przez dzielnicę finansową (takie edynbuskie "City").

Kolejny odcinek prostych torów przy stacji kolejowej i centrum handlowym Edinburgh Park/Hermiston Gate, w tle charakterystyczna edynburska góra - Arthur's Seat.

A tu widok w przeciwną stronę, ups znowu przerwa w torach

Na dziś to tyle, kolejny odcinek wkrótce, dziś już byłam zmarznięta i zaczynało się ściemniać.