Piatek - koniec pracy po

Piątek, 25 kwietnia 2008 Kategoria Po miescie, Do pracy
Piatek - koniec pracy po 12 i na przejazdzke;) pogoda nie byla najgorszalekko pochmurno, troche wialo ale dalo sie wytrzymac. Pojechalam znowu tam gdzie mnie jeszcze nie bylo, na polnoc miasta. Najpierw mozolnie wspinalam sie pod jakas gore, ale pozniej... wspanialy zjazd, wspaniala sciezka V max 47.5km/h :) bylo super, chcialam to powtorzyc ale najpierw musialabym ponownie wspiac sie na te gore a to mi juz sie mniej podobalo;) nastepnie odkrulam calkiem fajne miejsce Commo Estate - to jakies takie zalozenie parkowe, pokluczylam tam troche, nastepnie chcialam dojechac nad zatoke wzdluz rzeki Almond i wszystko prawie sie udalo gdyby nie to ze na sciezce nad rzeka natknelam sie na dosc wysokie schody, ktorymi w ten sposob poradzono sobie z pokonaniem wysokiej skarpy. Ale w koncu dotarlam na promenade nad zatoka, popatrzylam na wysepke, na ktora mozna sie dostac tylko podczas odplywu i popedalowalam dalej nadbrzezna sciezka. Postanowilam jechac nia tak daleko jak sie da. I w ten sposob dojechalam do jakichs magazynow, skladow, warsztatow i tym podobnych rzeczy. Ale znalazlam tez latarnie morska, usytuowana niezbyt wysoko i na dodatek w glebi ladu;) W koncu dojechalam do malego porciku i przejechalam do konca ramieniem tego portu, ktory go zamyka, pewnie jest na to jakas fachowa nazwa, ale niestety nie jestem zeglarzem i nie orientuje sie (mozecie zobaczyc o co chodzi na mapce). Nastepnie dojechalam do nowopowstajacej dzielnicy tzw. waterfront. A chwile pozniej bylam kolo przystani liniowcow. Pozniej juz niezbyt ciekawa trasa przez miasto z dwoma kolejnymi stromymi podjazdami, ktorym myslalam ze nie podolam, ale ku mojemu zdziwieniu - udalo sie;)

Ps Zdjecia mam nadzieje wrzuce wkrotce;)