Szwedanie sie po sklepach

Sobota, 20 października 2012 Kategoria Po miescie
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Od rana czekalam na specjaliste od ogrzewania. Szybko sie uwinal, poddsumowawszy, ze on nie rozumie tego systemu;) W planach mialam wybranie sie do sklepu, pojechalam najpierw do Lidla, zrobic zaopatrzenie na weekend, a przy okazji kupilam pare innych pierdolek i wydalam oczywiscie mase kasy:/ (jakbym miala za duzo;)) Tym razem udalo mi sie zrobic kilka zdjec pod domem, po powrocie ze sklepu;)

Pozniej przejechalam sie jeszcze do centrum handlowego, poniewaz poszukiwalam przedmiotow, ktore pasowalyby do mojego pomyslu na przygotowanie tzw. mood board. Gdy dojechalam do sklepu i zeszlam z roweru, okazalo sie ze zapomnialam zabrac blokady;/ wrr, no to w tyl zwrot i do domu. Na szczescie nie bylo daleko (jakies 4km), a trasa wiodla fajna sciezka rowerowa, wolna od ruchu:) Pogoda dopisywala, wiec mozna bylo sie przejechac tam i z powrotem;) Zabralam blokade i wrocilam na zakupy, oczywiscie nic nie kupilam, bo nie wpadlo mi w oko nic odpowiedniego. Choc sakwe i tak mialam jakos dziwnie wypchana;) Tym razem juz bez zdjec;)
Wieczorem jeszcze raz do Lidla, po uzupelnienie zlocistego trunku;)