Przez Lemmermuir Hills

Niedziela, 9 września 2012 Kategoria Długodystansowo, Po Szkocji, W towarzystwie
Kalorie: kcal Podjazdy: 1040m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Drugi dzień wycieczki zapowiadał się jeszcze bardziej ciekawie. Piękne, nieznane tereny, wspaniała pogoda no i przeprawa przez Wzgórza Lemmermuir.

Od rana kluczymy nieco bocznymi drogami, aby wjechać na tą właściwą;)

Pogoda dopisuje, jest wręcz gorąco

Towarzyszą nam takie widoczki

Zaczyna się długi, ciężki i stromy podjazd na Lemmermuir Hills. Gdybym wiedziała, że będzie aż tak ciężko, to wybrałabym inną trasę, ale cóż bardzo chciałam zobaczyć te górki i muszę przyznać że w sumie było warto!

Wzgórza Lemmermuir są dzikie i bezludne. Rosną tam tylko wrzosy i błąkają się owce, ach no i jeszcze jest tam sporo wiatraków, ponieważ wieje tam niemiłosiernie. Wcześniej ani później tego dnia nie miałyśmy żadnych problemów z wiatrem, ale gdy wjechałyśmy na wzgórza, boczny wiatr spychał nas i nieomalże przewracał z rowerów.

Stare i moim zdaniem bardzo urokliwe, choć może mało czytelne drogowskazy

Ostry zjazd i już kierujemy się w stronę domu