Do i z praca + sprawunki

Czwartek, 9 sierpnia 2012 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Giant Aktywność: Jazda na rowerze
Praca.
Po pracy pojechalam prosto do fryzjera, poniewaz nadszedl najwyzszy czas zrobic cos z kudlami.
Pozniej, wieczorem, niesiona chyba energia z nowej fryzury pojechalam do sklepu oddac polke, ktora kupilam w weekend, poniewaz okazala sie za waska ;/
Wieczorem naprawialam rower, wymienialam opony i okazalo sie ze w starym rowerze, ktory stal w kacie nieuzywany od ponad dwoch lat (po zimowej jezdzie i kolizji, zardzewialy do granic mozliwosci - nie moglam srub od kol odkrecic, takie byly zardzewiale!) mam wspaniale prawie nowe opony Schwable Marathon!!! :) Coz nie ma jak byc spostrzegawczym! :) No i teraz olsnilo mnie czemu swego czasu zaplacilam tak duzo za ich wymiane detki i nowe opony ;)
No, ale mam piekne oponki, mam nadzieje ze to stanie im nie zaszkodzilo i ze posluza mi przez dluzszy czas. Zobaczymy czy sa faktycznie takie nieprzebijalne;)

Rower stal w mieszkaniu. Opony wygladaja dobrze, maja jeszcze wloski :)
Narazie przejechalam na nim okolo 150km, nic sie nie dzialo, wiec mysle ze to dobry znak i ze "troche" mi posluza :)
- 10:51 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj
Jak rowerek nie stał w mocno nasłonecznionym, czy mocno wilgotnym miejscu to pewnie oponkom nic się nie stało, i powinny posłużyć :) Ja właśnie przekroczyłem przebieg 2000 km na Marathonach Supreme - znaki zużycia niewielkie (właściwie tylko tylna opona, przednia oznak zużycia nie ma w ogóle), w zeszłym roku po ok. 1000 km na Continentalach Touring Plus ubytek bieżnika był znacznie bardziej widoczny.
kotu
- 09:59 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dnieo