Dzis piatek tak wiec udalo

Piątek, 11 kwietnia 2008 Kategoria Po miescie, Do pracy
Dzis piatek tak wiec udalo mi sie wyjsc wczsniej z pracy tj. o 12;) pogoda byla nienajgorsza wiec juz wczoraj zaplanowalam sobie ze po pracy pojade sie przejechac. Jak pomyslalam tak zrobilam. Poniewaz pracuje przy zachodniej granicy miasta,wiec wybor byl prosty, aby wybrac sie na zachod, poza obwodnice. Przebilam sie citybypass, a raczej pod nia i jezdzilam waskimi malo ruchliwymi drogami pomiedzy lakami, polami i polami golfowymi, zrobilam petelke i wracalam wzdluz Water of Leith.

Oto mapka mojej dziejszej wyprawy

PS. Dzis niestety bez zdjec, ponewaz zapomnialam aparatu:( strasznie zaluje:(

Chetnie przejechalabym te trase jeszcze raz;) Mialam tylko jeden odcinek po porstu koszmarny - bardzo strmy, musialam go brac na 3 razy;(
A trasa nie byla bardzo dluga ale i tak troche sie zmeczylam mam nadzieje ze w ten piatek rowniez uda mi sie gdzies wybrac
Pozdrawiam
- 10:00 środa, 16 kwietnia 2008 | linkuj
Za karę, że nie zabrałaś aparatu, musisz przejechać jeszcze raz tę trasę i porobić zdjęcia :) Zazdroszczę takiej fajnej i długiej trasy :) Pozdrawiam
dove
- 19:03 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylis