Do i z pracy miedzy ulewami

Środa, 4 lipca 2012 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca. Po poludniu przeszlo kilka intensywnych ulew w tym jedna burza (dwa raz sie blysnelo!). Spadla naprawde masa wody, w drofze powrotnej przejechalam przez rzeczke, aby zobaczyc ile w niej jest wody - bylo naprawde sporo, podmylo jedno spore drzewo, ktore sie przewrocilo. Wiele miejsc w miescie zostalo zalanych, studzienki sie pozapychaly.
Musialam posiedzie nieco dluzej w pracy, bo zaczelo strasznie padac, ale dzieki temu udalo mi sie nadrobic troche minutek;) W przerwie miedzy uleami udalo mi sie dojechac do domu, choc tez bylam mokra, bo ulice i sciezki byly bardzo mokre i byly na nich wielkie kaluze.
Jadac sciezka natknelam sie na takie rozlewisko, przejechalam przez nie unoszac wysoko nogi, zeby nie zmoczyc butow, ktore ostatecznie i tak mialam mokre. Po chiwli dogonil mniejakis inny rowerzysta, usmiechajac sie powiedzial, ze chyba przypominaja mi sie czasy dziecinstwa;) usmialam sie z tego i jakos tak mi sie wesolo zrobilo;) Odpowiedzialam - oczywiscie! i naprawde mialam z tego swietna zabawe ;)
Wrocilam do domu oczywiscie mokra.
Wieczorem poszlam spotkac sie z kolega z forum, ktory przyejdchal pojezdzic po Szkocji rowerem. Mam nadzieje, ze wycieczka mu sie uida i ze pogode bedzie mial nienajgorsza;)