Do i z pracy

Poniedziałek, 7 maja 2012 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
Praca. trgadycyjnie. Rano jechało się bardzo dobrze, w drodze powrotnej nieco gorzej, bo i wiatr i deszcz. Dlaczego zawsze musi zacząc lać jak wychodzę z pracy?! Tak więc w drodze powrotnej tradycyjnie zmokłam strasznie;/

Ale na pocieszenie mam coś dla fanek piłki nożnej, ponieważ Euro 2012 zbliża się wielkimi krokami chciałam zaproponować drobne akcenty wspierające naszą reprezentację;)

W PL jest super:) goraca i faktycznie czuje sie jak w goracych krajach:)
A na wycieczki rowerowe po Szkocji bedzie czas swoja droga;)
- 17:35 piątek, 11 maja 2012 | linkuj
Ho ho, urlop w Polsce! Przezazdroszczę. Przy lokalnej pogodzie, to jak wypad do ciepłych krajów :) Jutro (tj 11.05) zapowiadają dalsze nieprzerwane siąpienie. Ja w tym roku odpuszczę wycieczkę do Pl. Na urlop planuję sobie kręcenie w niższych partiach Highlandów.
pslodo
- 22:17 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osicz