Ciezko mi sie dzis wstawalo,

Wtorek, 4 marca 2008 Kategoria Do pracy
Ciezko mi sie dzis wstawalo, no ale w koncu zwleklam sie z wyrka - 7.20, rzucilam okiem za okno - pieknie, no to rowerujemy:) Przez moment zawahalam sie, gdy spojrzalam na termometr: 2st. C, ale co tam, cieplo sie ubralam i ruszylam:) Jechalo mi sie lepiej niz wczoraj i ciut szybciej nawet, a trasa dokladnie ta sama;) W drodze do pracy nie zatrzymywalam sie, bo zalezalo mi aby jak najszybciej sie tam dostac:) poza tym i tak nie mialam aparatu. Planowalam w pracy zostac do 16.00, ale poniewaz pogoda kusila i aprat na mnie czekal, wyszlam wiec pol godzinki wczesniej i wrocilam wzdluz kanalu - tempo zdecydowanie spacerowe, jechalam powolutku wygrzewajac sie na sloncu i cykajac zdjecia:) czasami po prostu prowadzilam rower, poniewaz co chwile widzialam cos wartego sfotografowania:)

Wieczorkiem jeszcze przejechalam sie do wieczornej pracy.

Sciezka rowerowa wzdluz Union Canal. Kanal jak i sciezka ciagnie sie z Edynburga az do Glasgow, wiec mozna przejechac Szkocje w poprzek w bardzo sympatyczny sposob;) Na takiej dlugiej trasie jeszcze nie jechalam ale planuje jakies chociaz dluzsze odcinki przejechac jak tylko zrobi sie cieplej;)

Akwedukt - Union Canal nad Water of Leith

National Cycle Network - siec sciezek rowerowych w Wielkiej Brytnii.
Wiecej szczegolow:

Piękne foty :)
mavic
- 23:22 sobota, 5 kwietnia 2008 | linkuj
Ten canon tez robi niezłe zdjęcia, widzę że rower wciąga - jak możesz zajrzyj na stronę Crotos - znajdziesz w Google - zawsze w grupie lepiej.
qvejt
- 14:00 wtorek, 11 marca 2008 | linkuj
No foty 1 klasa :) I wycieczki fajne.

Pozdrawiam
dove
- 12:47 czwartek, 6 marca 2008 | linkuj
Dzieki za komentarze:)
Czasami mozna sie urwac wczesniej z pracy, ale dzis musze to odsiedziec;)
dzis pogoda juz nieco gorsza - wieje, siapi i jakos sil nie bylo od rana, wiec skorzystalam z autobusu, co jednak okazalo sie nienajlepszym pomyslem - scisk, duchota no i czekanie na przystanku:/
- 10:35 środa, 5 marca 2008 | linkuj
Fantastyczne wiosenne fotki.
Galen
- 22:58 wtorek, 4 marca 2008 | linkuj
A ja to mogłem sobie dopiero pojeździć po zachodzi słońca:/ ale i tak fajnie się kręciło;D
Pozdro!
azbest87
- 21:19 wtorek, 4 marca 2008 | linkuj
U nas we wro poranek był podobny, piękne słońce i też ok 2 st.
Ja się zwlekłem o 630 a o 7 już sobie jechałem do pracy;)
blase
- 20:32 wtorek, 4 marca 2008 | linkuj
Jak to dobrze czasem wyjść wcześniej z pracy ;P Ale najpierw trzeba mieć taką możliwość:P

No takie niebieskie niebo musiało zachęcać do focenia czego się tylko da :)

Słoneczka i pięknej pogody życzę ;)

Pozdro ;D
vanhelsing
- 20:13 wtorek, 4 marca 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr