Oto pierwsza wycieczka!

Sobota, 1 marca 2008 Kategoria Po miescie
Oto pierwsza wycieczka!
Dzis sobota, zostalam obudzona dosc wczesnie rano, wyjrzalam za okno i zobaczylam przepiekne blekitne niebo:) od razu poderwalam sie z lozka, bo przeicez nie mozna zmarnowac takiej pogody:) Jednak przygotowanie sie i roweru zajelo mi troche czasu. Musialam zalozyc licznik (przelozyc z innego roweru), jeszcze nasmarowac lancuch zeby sie lzej krecilo:) nastepnie ja musialam sie odpowiednio ubrac, poniewaz nie wiedzialam jak to bedzie jak sie bedzie jechac. No ale okazalo sie ze moj stroj bylo OK i bylo mi cieplo. A w pelnych rekawiczkach nawet za cieplo;)
Pogoda jak juz wspomnialam bardzo fajna - slonecznie (przynajmniej na poczatku), temperatura 6/7 st. ale troche wialo, miejscami nawet bardzo, wg pogodynki (www.wunderground.com) 26km/h w porywach do 46km/h. Pod koniec wycieczki zachmurzylo sie ochlodzilo troche i zaczelo silnie wiac;/ Pozniej zaczelo nawet troche padac, a jak dojechalam do domu to znowu wyszlo slonce.
Teraz odpoczywam i robie porzadki ze zdjeciami.

Drogowskazy na edynburskich sciezkach rowerowych, odleglosci oczywiscie w milach;)

Sciezki rowerowe w Edynburgu (absolutnie odciete od ruchu samochodowego). Most na zdjeciu to wiadukt ktorym przebiega ulica. Przy sciezce w takim miejscu stoja tabliczki z nazwami tych ulic, aby miec orientacje gdzie sie znajdujemy. Ze sciezki prowadza dojscia do ulic. Drugie zdjecie to juz inna sciezka tzw. "The Innocent railway". Pierwsza biegnie z centrum miasta na polnoc ku zatoce, druga z drugiej strony centrum na wschod az poza miasto.

Most na sciezce rowerowej nad Ferry Road.

Sciezka rowerowa nieco gorszej kategorii. Wczoraj troche padalo - straszne kaluze i bloto na sciezkach gruntowych.

Na zakonczenie akcent wiosenny:) Tu juz wiosna!!

Dla zainteresowanych wiecej zdjec, bardziej "artystycznych"
Rowerem po Edunburgu

Na koniec chcialabym jeszcze dodac mapke mojej dzisiejszej trasy.