Do i z pracy

Poniedziałek, 5 marca 2012 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Revolution Aktywność: Jazda na rowerze
I znowu poniedzialek - praca. Rano bylo dosc chlodno, ale mam nadzieje ze to juz ostatnie podrygi tzw.zimy;) Spokojny przejazd do i spokojny powrot, choc zmarzly mi rece bo jednak na tak niska temperature moje nowe rekawiczki sie nie nadaja;/ Wieczorem gdy wyszlam z pracy bylo bardzo ladnie i korcilo mnie, zeby sie gdzies przejechac, ale bylam tak zmeczona, ze nie mialam zbytnio sily na dojazd do domu. W ogole caly dzien byl ladny i zal bylo w pracy siedziec:( no ale coz taki lajf;/
Moze uda sie troche pokrecic w piatek, bo na weekend mam inne plany - nierowerowe.

Alez skad! Rower caly czas w uzyciu, raczej brak czasu na dodawanie wpisow :(
Poza tym ostatnie kilka dni to byl "Girls weekend in York", w zwiazku z czym nie bylo pedalowania ;)
Ale dzis postaram sie pododawac zalegle wpisy, a w nadchodzacy weekend gdzies sie znowu przejechac, pogoda dopisuje - jest coraz cieplej;)
- 10:26 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj
A co tu tak cicho, czyżby rower poszedł w odstawkę?
lukasz78
- 14:15 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj
Jakis taki chlod naplynal;/
Ale dzis juz jest milo i cieplo 11st, tylko ze wieje tak ze ledwo mozna chodzic;/
- 10:37 piątek, 9 marca 2012 | linkuj
Uj, co u Was tak zimno, zupełnie jak u nas w Nowosybirsku Zachodu :)
lukasz78
- 10:23 piątek, 9 marca 2012 | linkuj
Mnie tez przydala by sie taka praca: )Raz ze wolny dzien, a dwa ze nocny marek ze mnie i mam straszne problemy zeby rano wstac ;/
- 17:39 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj
Niefajnie tak siedzieć w ciągu dnia w pracy jak pogoda wyciąga na rower. Z tego powodu ja pracuje wieczorem, kiedy jest już ciemno.
shem
- 17:28 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj
Owszem potrafi:)
Ale ja jestem twarda i sie wiatrowi nie daje i jak widzisz jezdze codziennie:)
- 15:11 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dajaj