Do i z pracy

Środa, 9 marca 2011 Kategoria Do pracy
Dzis rano wygladam przez okno i ... przecieram oczy bo myslalam, ze jeszcze mi sie cos sni, ale nie... za oknem bialo! Szok!
Na dodatek chlodno, termometr pokazywal tylko 3 st. Ale za to bylo slonecznie i gdy tylko promienie sonca padly na termometr zrobilo sie 11;) Mimo tego ubralam sie cieplo, zalozylam opaske bo wialo, na szczescie nie tak mocno jak wczoraj i ruszylam do pracy. Sniegu tylko troszke popruszylo wczesnie rano, jak jechalam to lezal tylko tam gdzie nie dochodzilo slonko. Niestety topniejacy snieg sprawil, ze bylo bardzo mokro i jak dojechalam do pracy mialam mokre nie tylko spodnie i getry, ale takze bielizne;/ Chyba w koncu sie zmobilizuje i zaloze blotniki;)
W ciagu dnia pogoda znowu sie zepsula i zaczelo padac, wrecz lac:( w drodze do domu pozadnie zmoklam i ponownie bylam mokra na wylot:/

Snieg w marcu © ememka

Sciezka rowerowa ze sniegiem © ememka

Deszcz © ememka

Zdjecie zrobione z klatki schodowej, tuz przed wyjsicem z pracy

Stadion w deszczu © ememka

Zatrzymalam sie na chwile przy stadionie, rugbysci trenowali, a lalo potwornie i na dodatek bylo zimno. Zdjecie nieostre, ale bylo takze zimno, a ja mialam jakies strasznie skostaniale palce;(
Szybko wrocilam do domu i rozgrzalam sie pod goracym prysznicem;)

Poczekam na kolejne wiosenne fotki :)
alistar
- 21:05 piątek, 11 marca 2011 | linkuj
Marek1985 - Stadion spory, bo to chyba taki narodowy;) Zreszta roznych stadionow maja tu na peczki:) to jeden, a kawalek dalej jest inny pilkarki, kolo ktorego mieszkam;)
Kajman, wlochaty - dzis wieje bardziej;) dlatego wybralam autobus nie rower :(
- 10:09 czwartek, 10 marca 2011 | linkuj
Witaj, zdjęcie deszcz to dla mnie Grand Press Foto:p super
Pozdrawiam
Faki.
faki
- 10:01 czwartek, 10 marca 2011 | linkuj
A do tego tek wiało, że w samolocie pasażerowie mało oparć z siedzeń nie powyrywali jak wpadli w turbulencję przy lądowaniu:(
Kajman
- 07:41 czwartek, 10 marca 2011 | linkuj
Chciałbym juz żeby rano bylo 3 stopnie. Póki co o godzinie 5 rano miałem -10*C :( Dobrze że mam samochód jako zapasowy środek transportu
wlochaty
- 23:12 środa, 9 marca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi