Do i z pracy + fotki

Wtorek, 8 marca 2011 Kategoria Do pracy
Dzien zaczal sie bardzo ladnie, pogodnie i obudzilo mnie, po wielu probach, slonko wpdajace przez okno. Mimo dosc poznej godziny (8.20) jakos spokojnie i bez posmiechu zaczelam szykowac sie do pracy. Naszykowalam sobie jedzonko, zapakowalam aparat z mysla o wykorzystaniu tak pieknej aury i porobieniu paru zdjec w drodze do pracy. Wpadlam na ten pomysl rowniez dlatege, ze stwierdzilam, iz glupio wygladaja te wpisy "Do i z pracy". Daltego tez postanowilam je nieco urozmaicic;) Mam nadzieje, ze sie spodoba;)

W koncu tuz przed 9 udalo mi sie wygrzebac z domu.

Po drodze, nie spieszac sie zbytnio i wychodzac z zalozenia ze praca nie zajac - nie ucieknie, pstryknelam kilka zdjec;)

Ostanio zaczelam jezdzic nieco inna trasa i dzieki temu praktycznie udaje mi sie omijac wszsystkie bardziej ruchliwe ulice:)
Najpierw uliczka bez wylotu, kolo jakichs destylarni i jakichs zakladow produkujacych chyba jakas chemie czy cos w tym stylu, zakalad jest w kazdym badz razie mocno strzezony, nastepnie przez parking marketu, przez nieco koslawe skrzyzowanie, ponownie uliczka bez wyloty obok budowy i skladu budowlanego, sciezka pieszo-rowerowa pod dwoma wiaduktami, nastepnie przez zielony mosteczek (serio, patrz zdjecie) nad rzeczka, zawracam i druga strona rzeczki pod mostem kolejowym, kawaleczek przez jakis teren zielony, wzdluz boisk do gry w bule, przy szkole, nastepnie na druga strone ulicy, przez ktora dosc ciezko sie przebic, a nastepnie juz tradycyjna trasa, dluga prosta przez osiedle, a nastepnie sciazka rowerowa i ostatni odcinek ulica na parking pod praca.

Most nad Water of Leith © ememka

Tunel © ememka

Zielony mosteczek © ememka

Stadion Murrayfield © ememka

Uliczka osiedlowa © ememka

Do pracy droga byla ciezka, bo strasznie wialo, wg pogodynki jakies 35km/h SW, podmuchy z pewnoscia byly duzo mocniejsze, bo az zatrzymywalo mi rower:( Ale co tam twarda jestem, pedaluje, w koncu mam szczytna misje - jade do pracy;)

W ciagu dnia pogoda zmienila sie diametralnie i zaczelo lac;/ Na szczescie gdy wracalam, nie pdalo - wbilam sie w przerwe miedzy dwoma chmurami;), ale bylo bardzo mokro.

czarna chmura © ememka

W drodze powrotnej udalo mi sie pobic kolejny rekord predkosci na plaskim i prostym odcinku 40km/h, oczywiscie wiatr byl po mojej stronie i troche pomagal, ale wial slabiej niz rano;/ Nad rzeczka widzialam mnostwo zajaczkow, a cala zajecza rodzinka przeciela mi droge, umykajac przed kolami roweru;) Niestety zdjecia nie udalo mi sie zrobic, bo bylo juz ciemno, a lampa jest za slaba zeby je oswietlic, a zajaczki wiadomo sa plochliwe i trudno sie do nich zblizyc, musze sprobowac "upolowac" je w dzien;) Moze jutro rano;)