Palcem po mapie

Środa, 2 lutego 2011 Kategoria Roznosci
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Dzis straszna wichura zmusila mnie do pozostawienia roweru w jego cieplej kanciapce, a mnie wywiala do autobusu;/
Jednak taka pogoda sprzyja planowaniu wycieczek na aure bardziej temu sprzyjajaca;)
I tak wlasnie dzisiejszy dzien spedzialam nad mapa i wodzac po niej palcem zaznaczylam sobie kilke miejsc, ktore chcialabym odiwedzic w najblizszym czasie:)

MAPA

Mimo szczerych checi, przestudiowania watkow na forum i przeczytaniu instrukcji wstawiania mapek z Googla, nie udalo mi sie tego dokonac:( Dalatego tylko link.

Tak, dla mnie "jazda" palcem po mapie jest bardzo ekscytujaca;) to chyba jakies zboczenie zawodowe;) - studiowalam geografie;)
- 19:59 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj
lepiej jeździć na rowerze :) ale jeżdżenie palcem po mapie też ma swój urok!
ps. wykorzystałam radę co do gpsies-a i udało się chociaż do tej pory miałam wrażenie, że to tylko dla "wtajemniczonych" :)
pozdrawiam z wietrznego wybrzeżaPL
gypsy
- 19:15 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj
Wybieram się do Edynburga jak sójka za morze. Też patrzymy na mapę:)
Kajman
- 08:32 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj
Jeżdżenie palcem po mapie - choć substytut - tez sprawia frajdę. Ememko, pozdrawiam Cię serdecznie.
angelino
- 04:54 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj
- 04:52 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj
Tutaj mozesz przeczytac o mojej przygodzie z kapciem
pechowa wycieczka

A co do mapek, to jakos tak sie przyzwyczailam do googla, surfuje, klikam, sprawdzam rozne rzeczy na mapce, a potem to nie dziala tak jak bym chciala;(
Ale od jakiegos czasu do zaznaczania tras rowerowych uzywam bikemap.net i jestem z tego bardzo zadowolona;)
- 00:27 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj
Na marginesie - wkleiłem moją trasę - sorki za ewentualne zamieszanie, generalnie ta strona daję rade.
Jocker
- 23:57 środa, 2 lutego 2011 | linkuj
Witam i Pozdrawiam Bikerkę z UK. Pogoda bywa różna, co dzisiaj doświadczyłem na własnej skórze, ale to szczegół; co do wstawiania mapek to polecam http://www.gpsies.com/map.do?fileId=iwlsfjvexmvmmser storna ta generuje też linki, które można wstawiać w bikestats. Jeszcze raz Pozdrawiam.
- 23:55 środa, 2 lutego 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwow