Praca i sesja zdjęciowa mojego rumaka;)

Czwartek, 10 grudnia 2009 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: 89m Aktywność: Jazda na rowerze
Kolejny piękny dzień, słoneczko i lekki chłodek, zero wiatru, aż chciałoby się popedałować w siną dal, a tu najdalej jak można to na parking pod pracą. A propo parkingu, wspomniałam u jednego z kolegów bajkerów, że mimo chłodnej pory roku, bo nie można jej tu nazwać zimą, jeździ tu ciągle sporo ludzi, co najlepiej widać po ilości rowerów na parkingu rowerowym u mnie pod pracą;) i tutaj chciałabym Wam pokazać jak wygląda parking rowerowy u mnie pod firmą;)
Na parkingu pod pracą © ememka

Jest tam około 20 takich pałąków i tyle samo w drugiej części, ale z niej niestety korzystają palacze;/
W drodze do domu już kilka dni wcześniej widziałam domy i okna przyozdobione światełkami i postanowiłam zrobić kilka zdjęć. Myślę, że w niektórych przypadkach to naprawdę mocna przesada:
Świąteczne światełka © ememka

Świetlne ozdoby świąteczne © ememka

Świetlny domek © ememka

I tak właśnie to tutaj wygląda;)

Po powrocie do domu mój rumak (jakoś spodobało mi się to określenie, przeczytałam to dziś w mailu od koleżanki i tak jakoś mi utkwiło;)), tak więc po powrocie do domu, mój rumak miał sesję zdjęciową, którą chciałabym się podzielić chodzi tu głównie o błotniki oczywiście;)
Błotnik przedni © ememka

Błotnik tylny i nowa oponka © ememka

Szczegółowy opis perypetii montowania błotników na moim BLOGU.
A na zakończenie jeszcze drobny detal, jaki dodałam do roweru, ponieważ stwierdziłam, że dzwonek jest za cichy;)
Trąbka rowerowa;) © ememka

Parking rowerowy macie fachowy, u mnie pod pracą są tradycyjne "wyrwijkółki". I tak samo muszę wąchać dym papierosowy jak parkuję rower. My rowerzyści się rozumiemy.
Pozdrawiam
shem
- 15:53 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj
fajne błotniki, no i ten parking pod pracą. Ja zostawiam pod chmurką przypięty do płotu, a przy brzydkiej pogodzie biorę na plecy i hop na trzecie piętro:/
juri666
- 19:43 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
A to kanał:( Całe szczęście, że rower się nie zatruje, chociaż może zaśmierdnąć:(
Kajman
- 17:03 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Nie z tamtej czesci parkingu rowerowego palacze zrobili sobie palarnie;/ niestety! tak strasznie tam smierdzi, ze nie da sie podejsc;/ Szkoda, bo czasami brak miejsca w czesci dla rowerow;)
- 12:54 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
To nawet parking rowerowy jest podzielony na palących i niepalących?
Kajman
- 12:34 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Trudno, żeby 530 kiepsko świeciła :D
fludi
- 11:09 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Lampka swieci ze sie tak wyraze zajebiscie;) (mocno i daleko). Jest co prawda na 4 paluszki, ale mozna wlozyc akumulatorki;) a i jest ekonomiczna!
- 09:58 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Wspaniały parking (widać że nie w Polsce) i są pracodawcy którzy dbają o swoich pracowników (widać że nie w Polsce).
Super błotniki jadę dziś do sklepu bo zapowiadają śnieg a moje tylne koło "gołe"
Dynio
- 09:41 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
No to macie fajny parking przed pracą. Taki porządny. A tak lampka to dobrze świeci?
Robert
- 07:52 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dwrac