Radość i smutek

Środa, 2 grudnia 2009 Kategoria Do pracy
Dzień zapowiadał się wspaniale, słonecznie i znów się wkurzałam że muszę siedzieć w pracy i taki piękny dzień zmarnowany.
Rano, jeszcze zanim wyszłam do pracy, przyjechały błotniki, już nie będzie na mnie chlapało;) jednak rano już ich oczywiście nie montowałam, i tak miało być pogodnie;)
W drodze powrotnej, tak mniej więcej w 2/3 zaczęło mi się jakoś strasznie ciężko pedałować;/ i jakoś tak miękko, zerknęłam na tylne koło a tam kapeć;/ no i prowadziłam rower do domu, na szczęście nie było bardzo daleko i szło się przyjemnie;) Wieczorem gdy szykowałam sobie drugi na jutro;) okazało się że zawinił malutki kawałeczek szkła, ale ukruszony w bardzo cienki i ostry kawałeczek, znalazłam wbity w oponie;) ciekawe gdzie się na to nadziałam, muszę jutro się rozejrzeć w tamtej okolicy.
Także niestety montowanie blotników się opóźni, bo muszę dać dętkę do wymiany, a przy okazji zamierzam kupić nową oponę, taką jak mam na przodzie;) w sumie zamierzałam to zrobić już jakiś czas temu, ale jakoś sie nie składało, no ateraz mam motywacje;)

Dzieki:)
nie powiedzialam ze to zmarnowany dzien tylko, ze dzieja sie fajne rzeczy, ale zeby czlowiekowi nie bylo zbyt przyjemnie zdarzaja sie kapcie;)
Dzis i tak u mnie pada wiec rower stoi i czeka na naprawe;) moze jutro bedzie bardziej sprzyjajaca pogoda na rower;)
- 10:00 czwartek, 3 grudnia 2009 | linkuj
ja nie nazwałbym tego dnia zmarnowanym: masz nowe błotniki, zbieg zdarzeń spowodował, że masz większą motywację do zmiany opony, jeździłaś na rowerze, no i złapałaś kapciocha :P
jutro słońce też będzie świeciło ;)

pozdrower
hose
- 00:31 czwartek, 3 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wnytr