Piątek - z palnów nici

Sobota, 28 listopada 2009 Kategoria Do pracy
Kalorie: kcal Podjazdy: 119m Aktywność: Jazda na rowerze
Dziś miałam wielkie palny, ale mało niestety z nich wyszło;(
Rano, przed pracą pojechałam na pocztę sprawdzić czy nie ma do mnie paczki, niestety nie było:( w związku z wizytą na poczcie musiałam pojechać inną trasą do pracy, i tak najpierw jechałam wzdłuż torów

Ścieżka wzdłuż torów © ememka

nastęnie wzdłuż kanału,

ścieżka wzłuż kanału © ememka

a na koniec wzdłuż rzeki, aby ostatecznie wbić się na moją ścieżkę rowerową, która prowadzi do mojej pracy.

water of Leith © ememka

W pracy zamierzałam posiedzieć do 17, a następnie udać się do centrum na masę. Niestety specjaliści od systemu u mnie w firmie zamknęli program na którym pracuję o 12, gdyż wprowadzają jakieś zmiany, niestety nie uprzedzili o tym wcześniej i tak od południa nie badzo miałam co robić. Wyszłam z pracy o 15,30 i udałam się w stronę domu. Niestety, tak jak sie obawiałam, gdy wrócilam do domu już nie chciało mi się drugi raz wyjść i ostatecznie na masę znowu nie pojechałam:(