Do pracy

Piątek, 20 marca 2009 Kategoria Do pracy
Ponownie rowerkiem do pracy. Rano było bardzo mgliście, ale popołudniu rozpogodziło się, choć i tak unosi się taka mgiełkam która znacznie ogranicza widoczność, tubylcy maja nawet na to swoją nazwę, w końcu jest różnica między mgłą a mgłą;) (to chyba tak jak Eskimosi mają wiele nazw na śnieg;)) Wracałam do domu, znaną wam juz może trasą wzdłuż kanału, pogoda piękna, cieplutko, słonko przygrzewa i nie tylko ja wpadłam na pomysł przejechania się ścieżką nad kanałem, mnóstwo ludzi wyległo na spacery, niektórzy już nawet piknikują w parku (co moim zdaniem jest lekka przesadą, gdyż ja mimo że przyklęknełam tylko na chwilkę, aby zrobić zdjęcie, poczułam chłód i wilgoć ziemi, a spodnie mam niczego sobie;)) A właśnie zatrzymałam się i pstryknełam kilka fotek, tak ku pokrzepieniu, bo slyszalam że w PL jeszcze zima trzyma i nie chce puścić;)
Krokusy © ememka

Wiosna, wiosna, wiosna © ememka

a dziś w Łodzi słońce i +8, ale silny wiatr z W. mimo przeziębienia trzeci tydzień trwającego - wskoczyłem na rower i w 1,5h wykręciłem te dwie i pół dychy... pozdrowerek! wujek_samo_bro - 17:59 sobota, 21 marca 2009 | linkuj
Rzeczywiście, pokrzepiające zdjęcia i pole też zachwycające ;-)
Pzodrawiam
WrocNam
- 06:30 sobota, 21 marca 2009 | linkuj
Tak zauważyłam, ale już wykasowałam jedną;) nie wiem czemu sie tak dzieje, przecież wpis dodawałam raz;)
Ale fakt tu wiosna już w pełni:) mam nadzieje że w Polsce też wkrotce się pojawi;)
- 18:37 piątek, 20 marca 2009 | linkuj
P.S. Dwie wycieczki z dzisiaj Ci się wpisały ;)
kosma100
- 18:11 piątek, 20 marca 2009 | linkuj
Jaaaaaakie piękne kwiatki ;)
Ja też chcę wiosnę!!!
Właśnie znowu za oknem prószy śnieg :(
Pozdrawiam serdecznie, ale wypasione te krokusy ;]
kosma100
- 18:10 piątek, 20 marca 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwiat