I znów do pracy rowerkiem;)

Wtorek, 24 lutego 2009 Kategoria Do pracy
Pogoda od rana wspaniała:) niestety około południa zachmurzyło się - ciemne, ciężkie chmury wisiały nad miastem, bałam się żeby nie zaczęło padać, ponieważ nadal nie mam błotników;)
Dziś przejechałam się po zamkniętej obecnie rampie dla autobusów (wykopki z obu stron, związane zapewne z budową linii tramwajowej!), rampa została wybudowana po to, aby autobus nie stał w korkach i omijał skrzyżowania i nie czekał na światłach i musze przyznać że na prawdę fajnie się tamtędy jedzie, głównie dlatego, że nie trzeba czekać nie wiadomo jak długo na czerwonym;)
Zakaz wjazdu © ememka

Wjazd na rampę dla autobusów, jak widać na znaku są to autobusy specjalnie przystosowane do poruszania sie po tej rampie, wlaściewie jadą same, bo znajdują się w takim korycie;)
Rowerzysta na rampie autobusowej © ememka

Jak widać nie tylko ja korzystam z rampy;) tu zatrzymałam się na jej najwyższym punkcie, aby zrobić zdjęcie a tu wyprzedził mnie jakiś kolarz;)
Guideway © ememka

A tutaj rampa w rejonie przystanku, tak tu teraz pusto i cicho;)

Zamiast "tej strony" mozna uzywac fotosika, tam jest super i jest mniej reklam. Anonimowy tchórz - 11:36 środa, 25 lutego 2009 | linkuj
Na temat zdjec i zamieszczania ich na tej stronie prosze nic nie mowic;/ dziala fatalnie, zarzadzanie zdjeciami jest zadne, strona sie wywala, albo nie wyswietla linkow, w zwiazku z czym nie wiedzialam czy zdjecia sie wgraly czy nie, zorientowalam sie dopiero pozniej, chcial usunac ale zdaje sie ze takiej opcji tez nie ma:( Mam nadzieje, ze nastepnym razem gdy bede dodawac zdjecia, stronka bedzie dzialala lepiej;)
- 11:17 środa, 25 lutego 2009 | linkuj
Generalnie nie trzeba wrzucac dwa razy fotki jesli nie pamieta sie jej kodow, kody zdjecia zawsze sa dostepne na stronie ze zdjeciem pod linkiem "Podlinkuj zdjęcie", np, te ktorego tu brakuje (srodkowe) jest tutaj :

Anonimowy tchórz - 09:31 środa, 25 lutego 2009 | linkuj
Tu na prawde nie ma śniegu:( a jak był to tylko przez chwilkę i dosłownie 3cm spowodowały duże zamieszanie i nieomalże paraliż, a tubylcy mieli temat do rozmów na dwa dni;) A ja powiem Wam bardzo chciałabym popedałować sobie po śniegu:) i jak tak patrze ile tego białego jest w PL to mam taką straszną ochotę się tam wybrać;)
Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny;)
- 22:18 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj
edit: właśnie rzuciłem okiem na inne wpisy...
to jednak jeden z tych blogów na których próbują ludziom wmówić że są na ziemi miejsca bez tego białego syfu.

będę czujny i nie dam się zwieść.
memento
- 22:13 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj
nie ma śniegu?? fatamorgana albo jakiś 'fake'... :/
to chyba jakiś spisek żeby zgnębić kręcących po Polsce
memento
- 22:08 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj
A gdzie śnieg :O :P Tylko pozazdrościć pogody ;)
vanhelsing
- 21:39 wtorek, 24 lutego 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz