Nad zatokę po pracy via Kirkliston

Piątek, 20 lutego 2015 Kategoria Do pracy, Okolice Edi, Samotnie
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Giant Aktywność: Jazda na rowerze

Ponieważ pogoda dopisuje, po pracy postanowiłam wybrać się na przejażdżkę. Decyzja, gdzie pojechać nie była trudna, postanowiłam przejechać się ścieżką rowerową w miejscu dawnej linii kolejowej prowadzącej z Ratho do South Queensfery. Trasę pokonałam w tempie raczej ślimaczym, często się zatrzymując, aby porobić zdjęcia. Planuje stworzyć serię postów właśnie o  ścieżkach rowerowych powstałych w miejscach dawnych linii kolejowych, których w Edynburgu i okolicach było niegdyś mnóstwo, dlatego też potrzebuję udokumentować te trasy i zebrać materiał zdjęciowy. To wymaga nieco innego podejścia do jazdy, nie można sobie tylko pedałować, ale należy jechać powoli, rozglądać się i wypatrywać ciekawych miejsc do zobrazowania tematu i szukać odpowiedniej perspektywy do zrobienia zdjęcia. Jak widzicie praca nie jest łatwa i zajmuje sporo czasu, ale mnie nigdzie się nie spieszy, a taka "praca" to sama przyjemność, dlatego też  popołudnie, jak i wycieczkę uważam za bardzo udaną ;)

Podczas tej przejażdżki poszukiwałam także oznak wiosny, co chyba mi się udało - krokusy i przebiśniegi widać nieomal wszędzie ;)

Ścieżka prosta jak strzała, można zaobserwować że wiodła tędy linia kolejowa, po charakterystycznych mostach i wiaduktach.

Wiosna przebija się tu i ówdzie, jednak moją uwagę zwróciły mchy i porosty, na jednym krzaku swoim niewprawnym okiem wypatrzyłam ich chyba 5 gatunków.

Fajnie jest mieszkać w takiej zielonej krainie, gdzie drzewa i krzewy nie tracą liści na zimę.

I można też tu zobaczyć takie wspaniałe budowle w najróżniejszych ujęciach.

Hej, ciesze sie ze ktos tu zaglada i czyta moje wpisy! To motywujace:) Musze przyznac, ze nawet dzis rano w drodze do pracy, oczywiscie rowerem myslalam o tym, aby nadrobic tutejsze zaleglosci;) Mam za soba kilka wycieczek, no a poza tym jezdze codziennie do pracy i na tej trasie czasami dzieje sie cos ciekawego;)
Postaram sie dodac zalegle jak i nowe relacje:)
Pozdrawiam!
- 07:59 piątek, 2 października 2015 | linkuj
Ememko czemu nie kontynuujesz wpisów?. Łódź tęskni za nowymi relacjami! ;-) . Sławek - 04:00 piątek, 2 października 2015 | linkuj
Czuć już wiosnę w Szkocji :)
a u mnie w Anglii jeszcze miejscami śnieg leży...
errorgd
- 02:20 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj
To prawda wiosna u mnie juz tu, tuz, choc jeszcze jest dosc chlodno, ale wszystko jest na dobrej drodze ;)
- 11:04 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj
Jaka cudna wiosna! Tu na taką trzeba jeszcze trochę poczekać.
Kot
- 09:35 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj
Golden Gate to zobaczę w przyszłym miesiącu, choć nie rowerowo ;)
- 23:23 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj
Golden Gate, bez dwóch zdań. Ale coś za mało kilometrów, jak na taki dystans! ;)
huann
- 17:47 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaski