Doors Open Day #1 duzo zdjec :)

Sobota, 27 września 2014 Kategoria Atrakcje, Fotograficznie, Po miescie
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Mieszczuch Aktywność: Jazda na rowerze
Raz do roku odbywa sie impreza Doors Open Day, czyli dzien otwartych drzwi, tak na prawde jest to weekend otwartych drzwi, podczas ktorego otwierane sa rozne budynki i instytucje normalnie niedostepne szerokiej publicznosci, a wejscie jest bezplatne. Bardzo lubie to wydarzenie, poniewaz daje mozliwosc porobienia zdjec w miejscach, gdzie normalnie raczej nie ma szans, aby sie dostac. Zawsze pilnie sie do tych dni przygotowuje, sprawdzam liste dostepnych atrakcji i w ktory dzien i w jakich godzinach beda otwarte, nastepnie przygotowuje mapke - trase zwiedzania, laduje aparat, wsiadam na rower i ruszam. Tak bylo i tym razem, a dzieki dobrej organizacji udalomi sie zwiedzic calkiem sporo miejsc. Ponizej przedstawiam zdjecia kilku ciekawszych obiektow. Dodam jescze tylko, ze zwiedzam te miejsca  glownie pod wzgledem architektonicznym i wystroju wnetrz, czesto zabytkowych.

Milego ogladania:)

Centrum Sir Conana Artur Doyle'a

Stewart's Melville Collage

Instytut Fransucki w Szkocji

Fundacja Jamesa Maxwella

Assembly Rooms

Merchant's Hall

Supreme Courts

Talbot Rice Gallery (sztuka;))